2011. március 8., kedd

Hétfő volt, kedd lett belőle.

Na.
Letusoltam, megborotválkoztam, fogat mostam, lefektettem magam, adtam jóéjtpuszit a homlokomra, jöhet az esti mese.
Ma győzelmet arattam a londoni tömegközlekedés felett; teljesen egyedül, némi utánajárás után eljutottam A pontból B pontba, eltévedés nélkül, ami a metrók számát tekintve szerintem nem rossz dolog.
Továbbá rendet tettem egy templomban, ez pusztán baráti szívesség volt természetesen.
Innen hazafelé úton integettem a királynőnek de nem integetett vissza. Most vagy nem látott, vagy csak khm...
Angol jólneveltség, mi?
Valahol a Temze északi partjánál nagyon remek lakásokat láttam, idegenvezetőm Prince szerint bagatell 2-4 millió fontért hozzájuthatok. Azt hiszem, holnap veszek kettőt, összenyitom őket és gokartpályát, valamint tehenészetet alakítok ki bennük. Szigorúan a legfelső szinten, Temzére tekintő hálószobával.
De az is lehet, hogy később veszem meg.
Magamra maradván a Brent Crosson újfent ékes bizonyítékát adtam önnön nagyszerűségemnek, amikor a rengeteg busz közül kiválasztottam azt az egyet, amivel átszállás nélkül hazajutottam, majd egy vérfarkas étvágyával rávetettem magam a serpenyőre és tűzhelyre, ragadoztam hozzá a mélyhűtőből sültkrumplit, meg csirkeizét, olaj segítségével hőt közöltem vele, majd megettem.
Ezután laza bevásárlás a Marks and Spencerben, aminek az utcafrontján találtam egy remek parkolóautomatát, kicsit udvaroltam neki, majd megszületett a két közös fénykép, lsd. lejjebb.









Koordináták: É 51.583318 Ny -0.199476.

Mielőtt bárki is gonosz és alaptalan elméleteket kezdene gyártani, itt és most kijelentem, hogy:
Nem, nincsen parkolóóra-fétisem, még mindig a bankautomatákat preferálom.
De ezzel a két képpel - remélhetőleg - két ember óhajának is eleget tettem. :-)
Ezután ismételt hazatérés, esti rutinfeladatok.
Összességében jó hangulatban telt a nap, mehet a szundi.
Lehet, hogy holnap is integetek neki...

1 megjegyzés: